Heeft u een klacht over uw ontvangen bestelling?
Gelieve deze – uiterlijk 14 dagen na ontvangst – kenbaar te maken bij voorkeur via e-mail.
U kunt uw e-mail richten aan: info@bouwklikshop.nl
Wij proberen deze zo snel mogelijk te beantwoorden.
Klachtenregeling:
- Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 14 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Bouw-Klik Shop, nadat u de gebreken heeft geconstateerd.
- Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Bouw-Klik Shop binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een (onderbouwde) indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
- Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
- We raden aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door ons een e-mail te sturen naar info@bouwklikshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
- Een klacht schort de verplichtingen van Bouw-Klik Shop niet op, tenzij schriftelijk anders aangegeven.
- Indien een klacht gegrond wordt bevonden door Bouw-Klik Shop, zal Bouw-Klik Shop naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.